Türk Telekom’a Stevie’den 7 dalda ödül

Türk Telekom 2017 Stevie Ödülleri’nde bir ilke imza atarak, başvurduğu tüm kategorilerden ödülle döndü. Online İşlemler kategorisinde Altın Ödül’e layık görülen Türk Telekom, inovasyon odaklı ve kullanıcı dostu çözümleriyle toplamda 7 Stevie Ödülü’nün sahibi oldu.

Türkiye’nin lider bilgi ve iletişim teknolojileri şirketi Türk Telekom, uluslararası başarılarına bir yenisini ekledi ve 2017 Stevie Ödülleri’ne Online İşlemler kategorisindeki nitelikli uygulamalarıyla damga vurdu. Türk Telekom Online İşlemler, dünyanın çeşitli ülkelerinden 200’den fazla profesyonel yöneticinin yer aldığı jüri heyeti tarafından gerçekleştirilen iki aylık değerlendirme sonunda ödüllerin sahibi oldu.

“Ümit Önal: En iyi müşteri deneyimi için çalışıyoruz”

Türk Telekom Satış ve Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Ümit Önal, şirketin Stevie Ödülleri kapsamındaki başarısını şu sözlerle değerlendirdi; “Türk Telekom olarak müşteri odaklı yaklaşımımızı, yönetimini gerçekleştirdiğimiz tüm kanallarda uyguluyoruz. Bu şekilde, kullanıcı dostu ve inovatif hizmetler tasarlama hedefimize de emin adımlarla ilerliyoruz. Yakın dönemdeki en büyük hedefimiz, müşterilerimizin kullandıkları her cihaz üzerinden, ihtiyaçlarını minimum zamanda maksimum memnuniyet ile karşılayabilmeleri. Bunun için de en hızlı ve kullanıcı dostu platformları hayata geçirmeye devam edeceğiz. Stevie Ödülleri’ndeki bu başarının gelmesinde katkısı olan tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyorum.”

Online İşlemler Altın Ödül’le zirvede

Müşterilerine hızlı, kolay ve güvenilir yöntemler ile işlem yapma seçeneği sunan “Online İşlemler-Mobil”, Telekomünikasyon Web Kategorisi’nde Altın Ödül’ün sahibi olurken, “Online İşlemler-Ev Telefonu” ve “Online İşlemler-İnternet” kendi kategorilerinde Bronz ödüllerin sahibi oldu.

Online İşlemlerin cep telefonu uygulamalarından olan “Online İşlemler Mobil Uygulaması” ise Mobil Site ve Uygulama kategorisinde Gümüş ödüle layık görüldü. “İnternet” ve “Ev Telefonu” Online İşlemler uygulamaları ise aynı kategoride Bronz Ödül’ün sahibi oldu. Yılın en iyi ürün/servis kategorisinde ise akıllı teklif yapısı ile müşterilerine akılcı ürünler sunan “Online işlemler internet – Teklif Sepeti” ise bir diğer Bronz Ödül’ü kazanmayı başardı.

Türk Telekom Online İşlemler: Hızlı, Kolay, Güvenli

Türk Telekom’un sunduğu Online İşlemler kapsamındaki web ve cep telefonu uygulamaları, Türk Telekom müşterilerinin mobil-ev telefonu-internet hattı ile ilgili işlemlerini, mobil cihazlar ve bilgisayarlar üzerinden kolayca gerçekleştirmelerine imkan sağlıyor. Türk Telekom müşterileri, bu servisler sayesinde birçok işlemi istedikleri yerden, istedikleri zaman, kolayca ve hızlı olarak gerçekleştirebiliyorlar. Fatura ödemeden lira yüklemeye, mobil hat başvurusundan en yakın Türk Telekom mağazasını bulmaya kadar birçok işlem, bu kapsamda gerçekleştirilebiliyor.

 

Önceki GE, TTGV işbirliği ile Türk firmalarına inovasyon süreçlerini destekleyecek uygulamasını sunuyor
Sonraki Türkiye'de Her 10 Evden 8'inde İnternet Var

Benzer Yazılar

Sektör Toplantı ve Haberleri 0 Comments

Ulusal Sağlıkta Kalite Forumu II: Sağlıkta Endüstri 4.0

Geleneksel sağlık sistemleri, hastaneler, tedavi süreçleri, hasta-doktor ilişkileri günümüzde dijital bir dönüşüm yaşayarak yeni bir yapıya bürünmektedir. Özellikle elektronik, bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler bu dönüşümü daha da hızlandırmıştır.