Dijital Pazarlama Turizm Sektörünün Yüzünü Güldürdü

Dünyanın en önemli online rezervasyon kanallarından birinin Türkiye’deki faaliyetlerine tedbiren durdurma kararı verilmesiyle turizm sektörü online rezervasyonlar konusunda yeniden arayışa girmişti. Kendi dijital pazarlama stratejisini belirlemek için adım atan otelciler, online kanalda reklamlara yoğunluk vererek kendi satış ağlarını oluşturmaya, bu sayede de web sitelerine trafik çekerek direkt satış yapmaya başladı. Sosyal medyanın diğer online kanallardan farklı olarak markalara interaktif bir alan sunduğunu söyleyen CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer ise CRM Medya’nın markalar için 360 derece strateji belirleyerek otellerin doluluk oranlarını artırma yolunda ilerlediğini söyledi.

 Tüm dünya sosyal medyanın hızına yetişmeye çalışırken turizm sektörü de bu hıza yetişmek için yeni stratejiler belirliyor. Dünyanın en önemli online rezervasyon kanallarından birinin Türkiye’deki faaliyetlerine tedbiren durdurma kararı verilmesiyle de etkilen sektör, kendi dijital pazarlama stratejisine yönelerek yoluna devam etti.

Sektörün kendi stratejisini belirleyerek web sitelerine trafik çekmek için yoğun olarak çalıştığını söyleyen CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, markaların direkt satışta profesyonel destek almalarının yararlı olacağını söyledi. Son yaşanan gelişmeler sonrasında turizm sektöründe faaliyet gösteren partnerlerine 360 derece strateji belirlediklerinin altını çizen Ramazan Becer, bu sayede markalarının bayram sonrasında yoğunluk yaşadığını söyledi.

Ramazan Becer: Küçük bütçelere tanıtım olanağı

Dijital pazarlamanın bu hızla ilerlemeye devam etmesinin kurumlar için önemli olduğunu belirten Ramazan Becer, “Günümüzde firmalar, dijital alandaki varlıklarını en iyi şekilde sürdürebilmek için profesyonel destek almaya başladılar. Öyle ki artık dijital pazarlamada etkisini gösteremeyen kurumların reel alanda fark yaratmasını beklemek hayal oldu. Dolayısıyla müşterileriyle birebir iletişimin önünü açan sosyal medya, diğer online kanallardan farklı olarak interaktif bir alan sunuyor. Öte yandan firmalara, diğer reklam kanallarına göre daha küçük bütçelerle tanıtım olanağı tanıyan sosyal medya kanalları, firmalara markalaşma ve tanıtım alanında önemli kapılar açıyor. Bugün tatilciler başta olmak üzere turizm sektörünün kullandığı Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Vkontakte (Rusya) Google Plus, Foursquare, Youtube gibi kanallara gün geçtikçe yenileri de ekleniyor. Öte yandan HolidayCheck, TripAdvisor, Zoover gibi daha çok değerlendirme ve itibar yönetimi siteleri ile fiyat karşılaştırma siteleri de sosyal medya gibi kullanılıyor” dedi.

Öte yandan müşterilerine 360 derece reklam hizmeti sunan CRM Medya’nın, her biri kendi kategorisinde uzman, dijital dünya bağımlısı ve yaratıcı 60 kişilik profesyonel bir ekibe sahip olduğunu belirten CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, turizm sektörüne yönelik online ve offline pazarlama alanında hizmet verdiklerini aktardı.

Önceki Samsung, Özel İşe Alım Programıyla 11 Genç Yeteneği Daha Bünyesine Kattı
Sonraki Endüstri 4.0'ın öncüsü Valmet Performans Merkezleri açıldı

Benzer Yazılar

Sektör Toplantı ve Haberleri
Sektör Toplantı ve Haberleri 0 Comments

ATSO’da “Kalkınmada Sanayi 4.0’In Rolü” Bilgilendirme Toplantısı Yapıldı

Antalya Ticaret ve Sanayi Odası’nda (ATSO) “Kalkınmada Sanayi 4.0’ın Rolü” konulu bir bilgilendirme toplantısı yapıldı. Antalya Ticaret ve Sanayi Odası 24. Grup (Elektrik enerjisi, üretim, dağıtım ve ilgili hizmet faaliyetleri)