Twitter bir yıldır yerinde sayıyor!

Twitter geride geçtiğimiz dönemde kullanıcı sayısını yükseltemedi. Ancak günlük aktif kullanıcı sayısı bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 12 oranında arttı.

Twitter kullanıcı sayısı aylık bazda 328 milyon seviyesinde seyrediyor. Şirket günlük aktif kullanıcı sayısı konusunda ise bir veri paylaşmadı.

Twitter CEO’su Jack Dorsey, yaptığı açıklamada ikinci çeyrek istatistiklerini değerlendirdi. Yönetimlerini güçlendirdiklerini belirten Dorsey, bunun kendilerine güven aşıladığını söyledi. Dorsey, “ürün geliştirmelerimiz sayesinde günlük kullanımdaki artışı sürdürmeyi amaçlıyoruz” şeklinde konuştu. Dorsey, en çok gelir getiren öncelikleri çerçevesinde aldıkları kararların ve Twitter’ı olan biteni takip etmek için “en uygun yer” olarak konumlayan yaklaşımlarının verdikleri sonuçların kendilerini cesaretlendirdiğini de sözlerine ekledi.

Daha fazla reklam satmak ve reklamlarının etki alanını genişletmek isteyen Twitter için kullanıcı sayısını artırmak büyük önem taşıyor. Ancak yok etmeye çalıştığı taciz ve saldırgan davranış tweetleri, mikro blog servisinin imajına  büyük darbe vuruyor. Ancak, taciz şikayetleri bir yıl öncesinin aynı dönemine göre yüzde 25 oranında azaldı.

Twitter daha fazla kullanıcı çekebilmek ve daha iyi reklam anlaşmaları yapabilmek adına video ve canlı içerik yayınına ciddi yatırım yapıyor. Ancak, yılın ikinci çeyreğinde reklam satış geliri yüzde 5.5 düşüşle 574 milyon dolar seviyesine indi. Veri lisanslama gelirinin yüzde 26 artışla 85 milyon dolara yükselmesi ise Twitter adına sevindirici bir gelişme niteliği taşıyor.

Önceki Intel'in İkinci Çeyrek Kârı Arttı
Sonraki Türkiye'nin En Büyük Online Eğitim Programı

Benzer Yazılar

Sektör Toplantı ve Haberleri

Büyük ve Açık Veri Ulusal Kamu Konferansı

Kamuda kullanılan verilerden fayda elde edilmesi, hizmet kalitesinin artırılması, bu verilerden ekonomik ve toplumsal fayda elde edilmesi ancak ve ancak bu verilerin anonimleştirilerek kullanıma açılması ile mümkün olabilecek. 68

Sektör Toplantı ve Haberleri 0 Comments

CEO Club Finans Zirvesi Gerçekleştirildi

İş dünyasının geleneksel buluşma noktası CEO Club çatısı altında düzenlenen “Finans Zirvesi” Capital ve Ekonomist dergilerinin öncülüğünde, Vodafone Türkiye’nin ana sponsorluğunda gerçekleşti. Türkiye finans sektörünün gelecek hedeflerinin ele alındığı “CEO