Sosyal Medya Fenomenleri Inflow’la Venedik’te Buluşacak

Markaları influencer’lar ile bir araya getirerek uluslararası ölçekte zirveler düzenleyen INFLOW Summits, Dünyaca ünlü içerik üreticileri ve sosyal medya fenomenlerini 24 – 25 Ağustos’ta Venedik’te INFLOW Meet-up 2017’de buluşturuyor. INFLOW Summits ev sahipliğinde gerçekleşecek etkinlikte çeşitli marka buluşmaları ve atölyeler düzenlenecek.

Nisan ayında İstanbul’da gerçekleşen INFLOW Travel Summit’in etkileri devam ederken marka, uluslararası platformdaki ilk etkinliğini Influencer’larla Venedik’te gerçekleştirmek için çalışmalarına başladı. İki gün sürecek etkinlik boyunca katılımcılar hem Venedik’in keyfini çıkaracak hem de çeşitli atölyeler kapsamında markalarla bir araya gelecek.

Paylaştıkları içerik, fotoğraf ve videolarla milyonlarca kişinin tercihlerine yön veren içerik üreticileri, Venedik buluşmasında hem INFLOW Summits markasını yakından tanıma şansı bulacak hem de markanın sağladığı sosyal ve iş ağına da katılma şansı yakalayacak.

INFLOW Summits Artık Global’de Boy Gösteriyor

INFLOW Summits yurtiçi çalışmalarının yanı sıra çeşitli ülkelerdeki inisiyatiflerle etkisini yurtdışına taşıyor. Marka, son olarak Yunanistan menşeili Respond On Demand markasıyla işbirliğine giderek 2018 etkinlik planlarını Avrupa’ya taşımak için ilk adımı attı.

INFLOW Summits Yönetim Kurulu Başkanı Emre GELEN: “Yurtdışı projelerimizi gerçekleştirmek için attığımız bu adımda hem paydaşlarımız hem de hedef kitlelerimizi en doğru şekilde bir araya getirmek için altyapımızı ve iş gücümüzü daha etkin kılıyoruz. 2017’nin son çeyreği ve 2018 yılı hem INFLOW hem de paydaşları için oldukça verimli olacak. Influencer Pazarlaması özellikle son yıllarda gittikçe yükselişe geçti ve biz de yalnızca lokalde değil; globalde de bu sektörü tümüyle sahiplenen, ilkelerini ortaya koyan ilk ve tek Türkiye menşeili markayız.” açıklamasında bulundu.

 

Önceki E-ticarette 4 yeni trend
Sonraki Dünya’da 100’den fazla ülkede 11 dilde oynanan Türk oyunu: ZULA

Benzer Yazılar

Sektör Toplantı ve Haberleri

Kadına şiddete güvenlik yüzüğü

Kadına şiddeti önlemek için geliştirilen akıllı güvenlik yüzüğü, kadınların saldırıya uğrama ihtimallerine karşı tasarlanmış bir panik butonu niteliğinde oluşturuldu. 56

Sektör Toplantı ve Haberleri
Sektör Toplantı ve Haberleri 0 Comments

Türk Telekom 9’uncu kez Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası oldu

Türk Telekom, 2016 yılının Ocak ayında gerçekleştirdiği tek marka birleşmesi sonrası marka değerini yıllık bazda yüzde 11 oranında artırarak tüm zamanların en yüksek marka değerine ulaştı. Uluslararası marka değerleme kuruluşu